Log in
Log in

Algemene Voorwaarden


Algemene Voorwaarden

Inhoudsopgave:

Artikel 1 - Definities

Artikel 2 - Identiteit van de Ondernemer

Artikel 3 - Toepasselijkheid

Artikel 4 - Het aanbod

Artikel 5 - De overeenkomst

Artikel 6 - Herroepingsrecht

Artikel 7 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

Artikel 8 - De kosten in geval van herroeping door de consument

Artikel 9 - Verplichtingen van de Ondernemer bij herroeping

Artikel 10 - Uitsluiting herroepingsrecht

Artikel 11 - De prijs

Artikel 12 - Naleving overeenkomst en garantie

Artikel 13 - Levering en uitvoering

Artikel 14 - Duurtransacties

Artikel 15 - Betaling

Artikel 16 - Klachtenregeling

Artikel 17 - Geschillen

Artikel 18 - Aansprakelijkheid

Artikel 19 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 20 - Leeftijdsgrens

Artikel 21 - Wijziging van de Algemene Voorwaarden

==

Artikel 1 - Definities

1.1 Bedenktijd

onder bedenktijd verstaat Brons Bier de wettelijke termijn van 14 dagen (herroepingsrecht) waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht en de overeenkomst, zoals gesloten via internet, zonder opgave van redenen kan annuleren;

1.2 Consument

de consument is de natuurlijke persoon die een bestelling plaatst via Bronsbier.nl;

1.3 Dag

met een dag bedoelt Brons Bier een kalenderdag;

1.4 Werkdag

onder een werkdag verstaat Brons Bier een dag die valt op een maandag tot en met vrijdag, waarbij officieel erkende feestdagen uitgezonderd worden;

1.5 Digitale inhoud

dit zijn de gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden;

1.6 Overeenkomst

dit is de overeenkomst die strekt tot de levering van goederen gedurende een bepaalde periode;

1.7 Duurzame gegevensdrager

hiermee bedoelt Brons Bier elk hulpmiddel, waaronder ook e-mail, dat de consument of Brons Bier zelf in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een dusdanige manier dat toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;

1.8 Ondernemer

de Ondernemer is de natuurlijke persoon die handelt onder de naam Brons Bier en die via internet producten aanbiedt aan consumenten;

1.9 Overeenkomst op afstand

de overeenkomst die tussen de Ondernemer en de consument wordt gesloten in verband met de afname van producten. In verband met het sluiten van de overeenkomst wordt gebruik gemaakt van technieken voor communicatie op afstand. Hierbij kan gedacht worden aan e-mail;

1.10 Techniek voor communicatie op afstand

hieronder verstaat Brons Bier het middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat de consument en de Ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen.

1.11 Algemene Voorwaarden

de onderhavige Algemene Voorwaarden van de Ondernemer.


Artikel 2 – Identiteit van de Ondernemer

Naam Ondernemer; de heren Sebastiaan Brons en Aart Ligthart, handelend onder de naam Brons Bier.

Vestigingsadres; Juliusstraat 13, 5621GB Eindhoven (GEEN BEZOEKADRES)

E-mailadres; info@bronsbier.nl

KvK-nummer; 77039858

Vestigingsnr. 000044765630

BTW-identificatienummer; NL860880709B01


Artikel 3 – Toepasselijkheid

3.1 Deze algemene voorwaarden zijn altijd van toepassing op het volledige aanbod van de Ondernemer en op iedere tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen de Ondernemer en de consument.

3.2 Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument ter beschikking gesteld. De consument kan deze voorwaarden te allen tijde raadplegen op de website www.bronsbier.nl.


Artikel 4 – Het aanbod

4.1 Indien een aangeboden product of actie een beperkte geldigheidsduur heeft en/of er voorwaarden aan verbonden zijn, wordt dit nadrukkelijk bij het aangeboden product of de actie vermeld.

4.2 De aangeboden producten bevatten een volledige en nauwkeurige omschrijving. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. De gebruikte afbeeldingen zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Indien er sprake is van kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod, dan bindt dit de Ondernemer niet.

4.3 Alle afbeeldingen, specificaties gegevens in het aanbod zijn indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

4.4 Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Ondernemer kan niet garanderen dat de weergegeven kleuren exact overeenkomen met de echte kleuren van de producten.


Artikel 5 – De overeenkomst

5.1 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de consument het aanbod en de daarbij gestelde voorwaarden geaccepteerd en aanvaard heeft, onder voorbehoud van het gestelde in lid 4 van deze algemene voorwaarden.

5.2 Het aanbod wordt door de consument aanvaard langs de elektronische weg. De Ondernemer bevestigt de aanvaarding van het aanbod eveneens langs de elektronische weg. Tot het moment dat de ontvangst van de aanvaarding door de Ondernemer is bevestigd, heeft de consument de mogelijkheid om de overeenkomst te ontbinden.

5.3 Aangezien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de Ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen in verband met de beveiliging van de elektronische overdracht van data en tevens draagt hij zorg voor een veilige webomgeving. De Ondernemer draagt eveneens zorg voor passende veiligheidsmaatregelen in verband met elektronisch betalen door de consument.

5.4 De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

5.5 De Ondernemer verstuurt uiterlijk bij de levering van het aangeboden product, de volgende informatie digitaal naar de consument:

a. het e-mailadres van de Ondernemer waar de consument terecht kan met klachten;

b. de voorwaarden omtrent het herroepingsrecht en informatie over de wijze waarop de consument gebruik kan maken van het herroepingsrecht;

c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;

d. de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product; indien van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;

e. indien de consument een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping.


Artikel 6 – Herroepingsrecht

6.1 Bij de aankoop van een product heeft de consument gedurende 14 dagen de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. De bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument of een vooraf door de consument aangewezen derde, het bestelde product heeft ontvangen. Indien er sprake is van meerdere zendingen, gaat de bedenktijd in op het moment dat de consument de laatste zending heeft ontvangen. De Ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar de consument mag niet verplicht worden tot het opgeven van zijn redenen.

6.2 Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

6.3 Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.

6.4 Indien de klant na afloop van de in artikel 6 lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.

Bij levering van diensten:

6.5 Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste 14 dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.

6.6 Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.


Artikel 7 – Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd

7.1 Tijdens de bedenktijd gaat de consument zorgvuldig om met het geleverde product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken, voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te houden. Hierbij is het uitgangspunt dat de consument het product slechts mag vasthouden en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou kunnen doen.

7.2 Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.

7.3 Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de Ondernemer of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden. Terugbetaling zal geschieden via de zelfde betaalmethode die door de consument is gebruikt tenzij de consument nadrukkelijk toestemming geeft voor een andere betaalmethode.

7.4 Bij beschadiging van het product door onzorgvuldige omgang door de consument zelf is de consument aansprakelijk voor eventuele waardevermindering van het product.

7.5 De consument kan niet aansprakelijk worden gesteld voor waardevermindering van het product wanneer door de ondernemer niet alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht is verstrekt, dit dient te gebeuren voor het sluiten van de koopovereenkomst.


Artikel 8 – De kosten in geval van herroeping door de consument

8.1 Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de Ondernemer.

8.2 Zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij het product aan de Ondernemer.

8.3 De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking, conform de door de Ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

8.4 De bewijslast en het risico voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.

8.5 De kosten die gepaard gaan met de terugzending van het product, komen voor rekening van de consument.

8.6 Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.

8.7 Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle verdere aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.


Artikel 9 – Verplichtingen van de Ondernemer bij herroeping

9.1 De Ondernemer stuurt een ontvangstbevestiging indien de consument op elektronische wijze een melding van herroeping heeft gemaakt.

9.2 De kosten die de consument betaald heeft voor het product, worden zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen na de retourzending of herroeping, terugbetaald door de Ondernemer aan de consument.

9.3 Bij de terugbetaling gebruikt de Ondernemer hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met of verzoekt om een andere methode. Er zijn voor de consument geen kosten verbonden aan de terugbetaling.

9.4 Indien de consument ervoor heeft gekozen om een duurdere methode van levering te gebruiken dan de goedkoopste standaardlevering, dan hoeft de Ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen aan de consument.


Artikel 10 – Uitsluiting herroepingsrecht

10.1 De Ondernemer heeft de mogelijkheid om de navolgende producten uit te sluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de Ondernemer dit duidelijk en tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:

Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de Ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen;

Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;

Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.


Artikel 11 – De prijs

11.1 De prijzen van de aangeboden producten worden niet verhoogd gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur, met uitzondering van prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

11.2 In afwijking van het eerste lid kan de Ondernemer producten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de Ondernemer geen invloed op heeft, aanbieden met variabele prijzen. Indien hiervan sprake is, wordt dit bij het aanbod vermeld.

11.3 De genoemde prijzen van de aangeboden producten zijn inclusief btw.


Artikel 12 – Naleving overeenkomst en garantie

12.1 De Ondernemer zorgt ervoor dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de specificaties zoals vermeld bij het aanbod, aan de normale eisen van deugdelijkheid en aan de op de datum van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen, dan wel overheidsvoorschriften.

12.2 Een door de Ondernemer, leverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op basis van de overeenkomst op de Ondernemer kan doen gelden.


Artikel 13 – Levering en uitvoering

13.1 De Ondernemer neemt de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht bij het in ontvangst nemen van bestellingen en bij de uitvoering van bestellingen van producten.

13.2 Als plaats van levering geldt het adres dat door de consument aan de Ondernemer kenbaar is gemaakt.

13.3 Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is geschreven, voert de Ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed en uiterlijk binnen 30 dagen uit, tenzij een andere termijn is overeengekomen met de consument. In het geval dat de bezorging vertraging oploopt, of in het geval dat een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, wordt de consument hierover geïnformeerd. Dit gebeurt binnen 30 dagen nadat de bestelling door de consument geplaatst is. In dit geval heeft de consument het recht om de overeenkomst kosteloos te ontbinden en daarbij bestaat er eventueel recht op een schadevergoeding. 

De bestelling wordt overgedragen aan het PostNL verzendpunt van maandag tot en met vrijdag.

PostNL levert in de meeste gevallen binnen 24 uur na verzending. Een bestelling hoeft helaas niet per definitie direct de volgende dag aan te komen. Wij zullen er echter wel alles aan doen om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, helaas kunnen we geen invloed uitoefenen op de transporteur. *LET OP: bij een voorverkoop/presale van een product kan er pas geleverd worden wanneer deze binnen zijn. Dit wordt duidelijk vermeld als dit het geval is. Houd de mailings in de gaten voor een leverdatum.

13.4 Indien er in navolging op het voorgaande lid sprake is van ontbinding, zorgt de Ondernemer ervoor dat de consument het betaalde bedrag terugbetaald krijgt.

13.5 Het risico van beschadiging en/of vermissing van bestelde producten berust bij de Ondernemer, totdat de producten bezorgd zijn aan de consument of aan een vooraf aangewezen vertegenwoordiger, indien deze aan de Ondernemer bekend is gemaakt.

13.6 Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.


Artikel 14 – Duurtransacties

14.1 De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan, te allen tijde opzeggen. Hierbij dienen de daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand in acht genomen te worden.

14.2 De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan, te allen tijde tegen het einde van de overeengekomen duur opzeggen. Hierbij dienen de daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand in acht genomen te worden.


Artikel 15 – Betaling

15.1 Voor zover niet anders overeengekomen is, dient het door de consument verschuldigde bedrag te worden voldaan binnen 14 dagen nadat de bedenktermijn is ingegaan, dan wel binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst, indien er geen sprake is van een bedenktermijn. Wanneer er sprake is van een overeenkomst in verband met het verlenen van een dienst, vangt de bedenktermijn aan op de dag volgend op de dag dat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.

15.2 Bij de verkoop van producten aan consumenten, mag de consument in de algemene voorwaarden nooit verplicht worden om een vooruitbetaling van meer dan 50% te voldoen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling, voordat de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden. Tenzij er sprake is van een zogeheten voorverkoop.

15.3 De consument is verplicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld en uit eigen beweging aan de Ondernemer te melden.

15.4 Indien er sprake is van wanbetaling door de consument, heeft de Ondernemer het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen, rekening houdend met de wettelijke verplichtingen. Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de Ondernemer is gewezen op de te late betaling en de Ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de Ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. De Ondernemer kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages.


Artikel 16 – Klachtenregeling

16.1 De Ondernemer beschikt over een klachtenprocedure die voldoende bekend gemaakt is en gaat bij de behandeling van eventuele klachten uit van deze klachtenprocedure.

Klachten die de consument heeft over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen een redelijke termijn van 14 dagen nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven schriftelijk ingediend worden bij de Ondernemer.

De bij de Ondernemer ingediende klachten dienen binnen een redelijke termijn van 14 dagen beantwoord te worden door de Ondernemer, gerekend vanaf de datum dat de klacht ontvangen is. Mocht voorzien worden dat de klacht een langere verwerkingstijd nodig heeft, dan wordt binnen de termijn van 14 dagen een ontvangstbevestiging verzonden door de Ondernemer, alsmede een indicatie van wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord zal ontvangen.

Er ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling, indien een klacht niet binnen een redelijke termijn van 14 dagen dan wel binnen maximaal drie maanden na het indienen van de klacht, in onderling overleg opgelost kan worden.


Artikel 17 – Geschillen

17.1 Uitsluitend het Nederlandse recht is van toepassing op de overeenkomsten tussen de Ondernemer en de consument, waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben.


Artikel 18 – Aansprakelijkheid

18.1 Wanneer aan de afnemer ter beschikking gestelde zaken of diensten gebrekkig blijken te zijn heeft de afnemer het recht op herstel van het betreffende gebrek of op opnieuw ter beschikking stellen van een overeenkomstige zaak of dienst met teruggave van het aanvankelijk gepresteerde danwel op restitutie van de ter zake van de betreffende prestatie geleverde tegenprestatie, of de waarde daarvan. De keus tussen de verschillende in de vorige volzin genoemde tegemoetkomingen is aan de leverancier, die evenwel de wensen van de afnemer in zijn keuze zal betrekken.

18.2 Omdat tussen de voordelen die de overeenkomst(en) met de afnemer voor de leverancier zou opleveren en de risico’s die in dit artikel worden behandeld, een wanverhouding zou bestaan wanneer die risico’s in volle omvang voor rekening van de leverancier zouden komen, is de leverancier naast de hiervoor (artikel 18.1) aangeduide aansprakelijkheid, in geen enkel opzicht jegens de afnemer aansprakelijk voor nadelige gevolgen van gebrekkige prestaties van de leverancier, of van achterstallig zijn of uitblijven van prestaties. Het hier bepaalde lijdt slechts uitzondering wanneer en voor zover het in de gegeven omstandigheden onaanvaardbaar zou zijn wanneer aansprakelijkheid als in dit artikellid bedoeld, niet ten laste van de leverancier zou komen, zoals bijvoorbeeld in geval van gebeurtenissen waarvan leidinggevende personen in de onderneming van de leverancier ernstig verwijt kan worden gemaakt. De hier voorziene beperking van de aansprakelijkheid van de leverancier strekt zich ook uit tot werknemers van de leverancier en tot door de leverancier ingeschakelde hulppersonen, alsmede tot ondernemingen die tot dezelfde groep van ondernemingen (concern) behoren als de leverancier.

18.3 De onder lid 18.1 beschreven verplichting van de leverancier, en een eventuele aansprakelijkheid van de leverancier of van een derde in weerwil van het onder lid 18.2 bepaalde vervallen, indien de afnemer niet binnen bekwame tijd nadat hij het betreffende gebrek of de betreffende schadeoorzaak heeft ontdekt of redelijkerwijs had behoren te ontdekken, daarvan aan de leverancier kennis heeft gegeven. De onder lid 18.1 beschreven verplichting van de leverancier vervalt tevens, indien van het gebrek niet uiterlijk zes maanden nadat de betreffende prestatie aan de afnemer is (af)geleverd, aan de leverancier kennis is gegeven.

18.4 Behoudens het geval zoals genoemd in artikel 18, lid 1 blijft de aansprakelijkheid van de leverancier voor schade door gebreken van de goederen of voor het feit dat zij niet aan de daaraan gestelde verwachting of garanties mochten voldoen, beperkt tot het maximum van het bedrag waarvoor de leverancier op grond van zijn verzekering gedekt is. De leverancier is niet aansprakelijk voor gevolgschade voor de afnemer, waaronder bedrijfsschade, noch voor schade door derden geleden, met uitzondering van schade als bedoeld in artikel 6:190 lid 1 van het Burgerlijk Wetboek, die aan de leverancier toe te rekenen valt of voor zijn risico komt.


Artikel 19 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

18.1 Indien er sprake is van aanvullende bepalingen of van bepalingen die van deze algemene voorwaarden afwijken, dan mag dit niet ten nadele zijn van de consument. Deze aanvullende of afwijkende bepalingen worden op zodanige wijze vastgelegd, dat deze door de consument opgeslagen kunnen worden.


Artikel 20 – Leeftijdsgrens

20.1 De bezoeker van www.Bronsbier.nl dient zijn leeftijd in te voeren middels de 'agecheck', alvorens hij wordt toegelaten op de website. De minimumleeftijd voor het bezoeken van de website, dan wel voor het doen van aankopen op de website, is 18 jaar. Door het plaatsen van een bestelling verklaart elke klant minimaal 18 jaar oud te zijn en gaat zonder voorbehoud akkoord met de verkoopvoorwaarden. Bij de aflevering van de bestelling dient de bezorger de leeftijd te controleren van degene aan wie de bestelling afgeleverd wordt. De bezorger zal derhalve vragen om een legitimatiebewijs. Deze leeftijdscontrole van de ontvanger geldt in ieder geval tot de leeftijd van 25 jaar. Onder geldige legitimatiebewijzen worden in ieder geval nationale paspoorten en Europese identiteitsbewijzen verstaan. Indien niet voldaan is aan het leeftijdsvereiste, zal de bestelling niet afgeleverd worden. Indien de bestelling niet geleverd kon worden gezien het niet voldoen aan het leeftijdsvereiste, zullen annuleringskosten ter hoogte van €10,00 in rekening gebracht worden.


Artikel 21 – Wijziging van de Algemene Voorwaarden

Wijzigingen in deze voorwaarden zijn slechts van kracht nadat deze op daartoe geëigende wijze zijn gepubliceerd, met dien verstande, dat bij toepasselijke wijzigingen gedurende de looptijd van een aanbod de voor de consument meest gunstige bepaling zal prevaleren.


Bijlage 1 - Modelformulier voor herroeping 

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan Brons Bier

Juliusstraat 13

5621GB Eindhoven

info@bronsbier.nl

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede dat ik/wij* onze overeenkomt betreffende:

• de verkoop van de volgende goederen:

• de levering van de volgende digitale inhoud:

• de verrichting van de volgende dienst herroept/herroepen:

Besteld op* / Ontvangen op*:

Naam/Namen consument(en):

Adres consument(en):

Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend):

Datum:

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is

Je winkelmandje is leeg Ga verder
Winkelmandje
Subtotaal:
Korting 
Korting 
Bekijk gegevens
- +
Uitverkocht